Asiakaspalvelu

Miten voimme auttaa?

Ota yhteyttä

HUOM! Posti- ja logistiikka-alan unionin PAU:n lakko sattaa viivästyttää osaa lähetyksiä 11.11.2019 alkaen. Lakko hidastaa postinkäsittelyä ja jakelua. Valitettavasti emme pysty lakon aikana selvittämään yksittäisen lähetyksen kulkua. Lisätietoja lakosta Postin sivuilta täältä.

Mikäli sinulla on kysyttävää tarkista ensin vastauksemme usein kysyttyihin kysymyksiin Usein kysytyt kysymykset -osiostamme. Voit olla meihin yhteydessä täyttämällä oheisen yhteydenottolomakkeen tai sähköpostitse laittamalla viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@blackhorse.fi. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Yhteydenottolomake

Mikäli palautteesi koskee virheellistä tuotetta, tarvitsemme valokuvat tuotteesta/virheestä ja tuotepakkauksesta sekä mahdollisimman tarkan kuvauksen tuotteesta; väri, koko, tuote/ean-koodi. Säilytä tuote, kunnes olemme olleet sinuun yhteydessä. Saatamme pyytää sinua toimittamaan sen vielä meille. Mikäli palautteesi tai kyselysi liittyy verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen, tarvitsemme myös tilausnumeron.

Toimitus

Tilaukset toimitetaan aina perustoimituksena (Ålandspostenin operoima Standard Delivery). Ahvenanmaalle toimitettavien tilauksien arvonlisävero 24% veloitetaan tällä hetkellä kaksinkertaisena. Pahoittelemme tilannetta.

Toimitusvaihtoehdot:
  • Perustoimitus (Standard Delivery)
    • Toimitusaika 1-3 vuorokautta.
    • Toimitusmaksu 5,90€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin.
    • Mikäli toimitettava paketti on riittävän pieni mahtuakseen postilaatikkoosi, tilauksesi toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Muut suuremmat paketit toimitetaan sinua lähimpään postiin, josta sinuun otetaan yhteyttä kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Noutoa varten tarvitset henkilöllisyystodistuksen ja saapumisilmoituksen.

Lähetysvahvistus

Kun tilauksesi on pakattu ja valmis lähetettäväksi, saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse.

Vastuu

Black Horse on vastuussa kuljetuksesta johtuneista vahingoista, esimerkiksi tuotteen rikkoutumisesta tai tilauksen katoamisesta matkalla meiltä sinulle. Kun tilaus on toimitettu sinulle, vastuu tuotteista siirtyy sinulle ja olet myös vastuussa palautukseen liittyvistä riskeistä.

Lunastamattomat toimitukset

Black Horse veloittaa 30€ per lunastamaton paketti kattaaksemme lunastamattomista toimituksista aiheutuneet kustannukset.

Maksaminen

Kaikki maksaminen tapahtuu Klarnan kautta.

Klarnan käyttäminen on turvallista ja yksinkertaista. Tarvitset maksamista varten voimassa olevan sähköpostiosoitteen ja postinumeron. Kaikki mahdolliset maksutavat tulevat tämän jälkeen esille ostoskorissa.

Jos et aikaisemmin ole käyttänyt Klarnaa, sinua pyydetään myös antamaan henkilötunnuksesi. Klarna suorittaa sen perusteella luottotietojen tarkistuksen, mikä perusteella muut mahdolliset maksutavat tulevat saataville. Jos et halua antaa henkilötunnusta, voit valita "Täytä tiedot ilman henkilötunnusta", jolloin sinulle tarjotaan mahdollisuus muihin maksutapoihin, jotka eivät vaadi henkilötunnuksen antamista.

Klarnan maksutavat:
  • Pankki/luottokortti (Visa ja MasterCard)
  • Suoramaksu
  • Klarna Lasku. Valitsemalla tämän vaihtoehdon, saat meiltä laskun sähköpostitse kun tilaus on lähetetty meiltä. Laskun eräpäivä on 14 vuorokauden kuluttua. Tämä maksutapa ei aiheuta lisäkustannuksia.
  • Klarna Tili. Valitsemalla tämän vaihtoehdon, maksat kiinteän summan per kuukausi. Tämän lisäksi maksat kiinteän kuukausittaisen lisäkustannuksen.

Tarkemmat Klarnan sopimusehdot löydät täältä  

Klarnan yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Koska kaikki maksut tapahtuvat Klarnan kautta, Klarna tai Klarnan yhteistyökumppanit vastaavat kaikista maksutapahtumista. Jos sinulla on kysyttävää maksuusi liittyen, olethan yhteydessä suoraan Klarnaan

Palautukset

Emme ole tyytyväisiä ennen kuin sinä olet. Jos et ole tyytyväinen verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen tai tuotteisiin, voit lähettää ne meille takaisin 30 päivän sisällä alkuperäisestä ostopäivästä. Palautamme rahat saatuamme palautettavat tuotteet.

Tuotteiden palautusmaksu on 5,90€. Black Horse vastaa virheellisten tuotteiden palauttamiskustannuksista.

Kun palautat tuotteita, käytä valmiiksi tulostettua ja ennalta maksettua palautustarraa, joka löytyy paketista. Näin palautus on helppoa ja turvallista.

Palautettavien tuotteiden tulee täyttää seuraavat kriteerit:
  • Tuotteet ovat käyttämättömiä ja pesemättömiä. Voit kuitenkin luonnollisesti sovittaa tuotteita tarkistaaksesi sopiiko tuote sinulle. Poikkeuksena alushousut (bokserit, brief alushousut, bermudat ja pitkät alushousut), jotka voidaan palauttaa vain, jos pakkauksia ei ole avattu.
  • Tuotteiden tulee olla samassa kunnossa ja niitä tulee olla sama määrä kuin silloin kun sait ne.
  • Kaikki laput, jos niitä on, tulee olla pidettynä kiinni tuotteissa ja alkuperäinen tuotepakkaus tulee myös palauttaa.
  • Hygieniasyistä voit ainoastaan palauttaa alushousuja (bokserit, brief alushousut, bermudat ja pitkät alushousut), jos pakkauksia ei ole avattu.

Tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa ilman uutta tilausta. Jos haluat vaihtaa tuotteita esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin, sinun tulee tehdä kokonaan uusi tilaus ja palauttaa aiemmin tilatut tuotteet. 

Kaikki palautukset, vaihdot ja reklamaatiot ovat riippuvaisia Black Horsen hyväksynnästä. Jos kaikki palautukseen liittyvät ehdot eivät täyty, emme valitettavasti pysty hyväksymään palautusta. Pidätämme oikeuden myös tehdä kohtuullisia vähennyksiä tuotehyvityksien summasta riippuen palautettavan tuotteen kunnosta - jos olet esimerkiksi käyttänyt tai rikkonut tuotetta tai pakkausta (tämä sisältää myös lappujen ja vastaavien irroittamisen tuotteista). 

Näin palautat:
  • Laita kaikki palautettavat tuotteet takaisin samaan postipakettiin, jonka sait meiltä tai vastaavaan.
  • Merkitse palautettavat tuotteet palautuslomakkeeseen ja kirjaa palautuksen syy koodein (tarkista koodit palautuslomakkeesta).
  • Laita palautuslomake palautettavaan paketin sisälle mukaan.
  • Liimaa valmiiksi tulostettu palautustarra palautettavaan postipakettiin ja toimita paketti lähimpään postiin.

REKLAMAATIOT

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ja takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä. Jos kuitenkin saat virheellisen tai väärän tuotteen, palauta tuote meille niin pian kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään 60 päivän sisällä. Black Horse vastaa virheellisten tuotteiden palautuskustannuksista. 

Kaikki palautukset, vaihdot ja reklamaatiot ovat riippuvaisia Black Horsen hyväksynnästä. Toimituksen mukana saapuneita Black Horsen palautusdokumentteja tulee käyttää kaikkiin reklamaatioihin. Jos sinulla ei ole näitä, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@blackhorse.fi

Hyvitys:

Hyvitys reklamaatiotilanteissa riippuu Black Horsen hyväksynnästä. Jos olet oikeutettu hyvitykseen, tuotteiden ostosumma ja kaikki toimitusmaksut palautetaan tilillesi 5-10 pankkipäivän kuluessa.

VAHINGOITTUNEET JA PUUTTUVAT PAKETIT

Vahingoittuneet tuotteet:

Jos paketti tai tuotepakkaukset ovat niitä vastaanottaessa vahingoittuneet, tulee sinun ilmoittaa siitä välittömästi paketin toimittajalle (Posti tai DHL). Tee näin, jos paketti tai tuotepakkaukset on ulkoisesti vahingoittuneita huolimatta siitä ovatko sen sisällä olevat tuotteet vahingoittuneita tai ei. Asiakkaana sinulla ei ole velvoitetta hyväksyä vahingoittuneita tuotteita.

Jos itse tuotteet ovat virheellisiä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 7 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Voit tehdä tämän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@blackhorse.fi ja ilmoittaa virheistä. Säilytä aina alkuperäiset pakkaukset ja kuvaa vahingoittunut tai virheellinen tuote.

Puuttuvat paketit:

Jos toimituksesta puuttuu paketti, tulee sinun ilmoittaa siitä välittömästi paketin toimittajalle.

Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastauksia yleisiin, usein meiltä kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta täältä tai haluat lisätietoja, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Lähetys

Palautus

Maksaminen & Toimitus

Muut

 

Vastaukset

01. Minne Black Horse toimittaa?

Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.

Takaisin ylös

02. Kuinka kauan Standard Delivery kestää?

Tilaukset toimitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa. Alennusmyyntien aikaan toimitusaika voi olla hieman pidempi.

Takaisin ylös

03. Mitkä ovat toimituskustannukset?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 50€ tilauksiin. Alle 50€ tilauksiin lisätään perustoimitusmaksu 5,90€.

Takaisin ylös

04. Milloin viimeistään minun tulee tehdä palautus?

Meillä on 30 päivän palautusoikeus. Palautamme rahat kun tuotteet saapuvat meille ja jos tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa.

Takaisin ylös

05. Milloin saan rahani takaisin?

Palautamme rahat kun olemme vastaanottaneet tuotteet. Rahasi palautetaan 5-10 pankkipäivän sisällä tästä.

Takaisin ylös

06. Jos palautan kaikki tilaamaan tuotteet, joudunko silti maksamaan toimitusmaksun?

Jos yksikin tuote on rikkoutunut tai väärä, hyvitämme toimitusmaksun, muussa tapauksessa joudut maksamaan toimitusmaksut.

Takaisin ylös

07. Mitä toimitusvaihtoehtoja Black Horsella on?

Standard Delivery

  • Toimitusaika 1-3 vuorokautta.
  • Toimitusmaksu 5,90€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin.
  • Mikäli toimitettava paketti on riittävän pieni mahtuakseen postilaatikkoosi, tilauksesi toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Muut suuremmat paketit toimitetaan sinua lähimpään postiin, josta sinuun otetaan yhteyttä kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Noutoa varten tarvitset henkilöllisyystodistuksen ja saapumisilmoituksen.

Takaisin ylös

08. Mitä minun tulisi tehdä, jos pankki/luottokorttiani ei hyväksytä tilausta tehdessäni?

Tarkista, että kaikki tietosi ovat oikein. Jos maksun suorittaminen ei vieläkään onnistu, kokeile toista korttia.

Takaisin ylös

09. Onko toimitusmaksu tilaus- vai tuotekohtainen?

Toimitusmaksu koskee aina yhtä tilausta. Toimitusmaksu ei riipu siitä kuinka monta tuotetta ostat per tilaus.

Takaisin ylös

10. Milloin tilaukseni saapuu perille?

Perustoimitukset toimitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilausvahvituksesta. 

Takaisin ylös

11. Voinko ostaa lahjakortteja?

Tällä hetkellä lahjakorttien ostaminen ei ole mahdollista.

Takaisin ylös

12. Haluan reklamoida, kenen minun tulisi ottaa yhteyttä?

Jos haluat reklamoida verkkokaupasta tai jälleenmyyjiemme kautta ostamastasi tuotteista, voit toimia paketin mukana tulleiden ohjeiden mukaisesti tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@blackhorse.fi

Takaisin ylös

13. Miten saan lisää tietoa Black Horsen vastuullisuudesta?

Voit lukea lisää vastuullisuudestamme täältä. Kaikki tuotteemme ovat korkealaatuisia ja suunniteltu ja tehty kestämään.

Takaisin ylös

Sopimusehdot

YLEISTÄ

Black Horsen verkkokauppaa operoi Orkla Trading AB (Yritystunnus 559104-9696).

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajasi luvan tilata meiltä tuotteita.

Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin ja poikkeamiin värien suhteen tuotteissamme. Teemme kuitenkin kaikkemme varmistaaksemme, että kaikki kuvamme ovat niin kuvaavia kuin vain mahdollista. Emme voi kuitenkaan taata, että kaikki kuvat edustavat täydellisesti tuotteidemme ulkomuotoa.  

Kaikki tuotteet ovat Black Horsen omaisuutta kunnes olemme saaneet niistä täyden maksun.

Kaikki huijaus- ja petosyritykset raportoidaan poliisille. Black Horsella on oikeus keskeyttää tai peruuttaa tilaus huijaus- ja petosyrityksissä.

 

HINNAT

Kaikki Black Horsen verkkokaupan hinnat sisältävät Suomen 24% arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin ja -virheisiin.  

Tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää sekä ilmoitetun kampanja-ajan.

Etukoodeja voidaan käyttää vain normaalihintaisiin tuotteisiin ellei muusta ole erikseen ilmoitettu. Jotkin etukoodit voivat olla henkilökohtaisia. Pidätämme oikeuden poistaa etukoodeja ja peruuttaa niihin liittyviä etuja jos epäilemme huijausta tai petosta. Yleensä voit käyttää vain yhden etukoodin per tilaus.

 

TILAUSVAHVISTUS

Sinun ja Black Horsen välille syntyy sitova sopimus kun tilaat Black Horsen verkkokaupasta ja hyväksyt Black Horsen sopimusehdot. Kun tilauksesi on hyväksytty, sinulle lähetetään automaattinen tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseesi. Tilausvahvistus toimii myös vakuutena maksun lisäksi. Pidätämme oikeuden kaikkiin toimitusmuutoksiin niissä tapauksissa, joissa varastosaldo on ollut tilausta tehdessä virheellinen. Jos emme pystyy toimittamaan tilaustasi, peruutamme tilauksesi ja lähetämme sinulle automaattisen sähköpostin peruutuksesta.

Tuotteet kerätään yleensä tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos tilaus tehdään ennen klo 13.00, tilauksen tuotteet kerätään samana päivänä. 

 

MAKSAMINEN

Kaikki maksaminen tapahtuu Klarnan kautta.

Klarnan käyttäminen on turvallista ja yksinkertaista. Tarvitset maksamista varten voimassa olevan sähköpostiosoitteen ja postinumeron. Kaikki mahdolliset maksutavat tulevat tämän jälkeen esille ostoskorissa.

Jos et aikaisemmin ole käyttänyt Klarnaa, sinua pyydetään myös antamaan henkilötunnuksesi. Klarna suorittaa sen perusteella luottotietojen tarkistuksen, mikä perusteella muut mahdolliset maksutavat tulevat saataville. Jos et halua antaa henkilötunnusta, voit valita "Täytä tiedot ilman henkilötunnusta", jolloin sinulle tarjotaan mahdollisuus muihin maksutapoihin, jotka eivät vaadi henkilötunnuksen antamista.

Klarnan maksutavat:
  • Pankki/luottokortti (Visa ja MasterCard)
  • Suoramaksu
  • Klarna Lasku. Valitsemalla tämän vaihtoehdon, saat meiltä laskun sähköpostitse kun tilaus on lähetetty meiltä. Laskun eräpäivä on 14 vuorokauden kuluttua. Tämä maksutapa ei aiheuta lisäkustannuksia.
  • Klarna Tili. Valitsemalla tämän vaihtoehdon, maksat kiinteän summan per kuukausi. Tämän lisäksi maksat kiinteän kuukausittaisen lisäkustannuksen.

Tarkemmat Klarnan sopimusehdot löydät täältä  

Klarnan yhteystiedot ja asiakaspalvelu:

Koska kaikki maksut tapahtuvat Klarnan kautta, Klarna tai Klarnan yhteistyökumppanit vastaavat kaikista maksutapahtumista. Jos sinulla on kysyttävää maksuusi liittyen, olethan yhteydessä suoraan Klarnaan

 

TOIMITUS

Tilaukset toimitetaan aina perustoimituksena (Ålandspostenin operoima Standard Delivery). Ahvenanmaalle toimitettavien tilauksien arvonlisävero 24% veloitetaan tällä hetkellä kaksinkertaisena. Pahoittelemme tilannetta.

Toimitusvaihtoehdot:
  • Perustoimitus (Standard Delivery)
    • Toimitusaika 1-3 vuorokautta.
    • Toimitusmaksu 5,90€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin.
    • Mikäli toimitettava paketti on riittävän pieni mahtuakseen postilaatikkoosi, tilauksesi toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Muut suuremmat paketit toimitetaan sinua lähimpään postiin, josta sinuun otetaan yhteyttä kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Noutoa varten tarvitset henkilöllisyystodistuksen ja saapumisilmoituksen.

Lähetysvahvistus

Kun tilauksesi on pakattu ja valmis lähetettäväksi, saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse.

Vastuu

Black Horse on vastuussa kuljetuksesta johtuneista vahingoista, esimerkiksi tuotteen rikkoutumisesta tai tilauksen katoamisesta matkalla meiltä sinulle. Kun tilaus on toimitettu sinulle, vastuu tuotteista siirtyy sinulle ja olet myös vastuussa palautukseen liittyvistä riskeistä.

Lunastamattomat toimitukset

Black Horse veloittaa 30€ per lunastamaton paketti kattaaksemme lunastamattomista toimituksista aiheutuneet kustannukset.

 

VAIHDOT & PALAUTUKSET

Emme ole tyytyväisiä ennen kuin sinä olet. Jos et ole tyytyväinen verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen tai tuotteisiin, voit lähettää ne meille takaisin 30 päivän sisällä alkuperäisestä ostopäivästä. Palautamme rahat saatuamme palautettavat tuotteet.

Tuotteiden palautusmaksu on 5,90€. Black Horse vastaa virheellisten tuotteiden palauttamiskustannuksista.

Kun palautat tuotteita, käytä valmiiksi tulostettua ja ennalta maksettua palautustarraa, joka löytyy paketista. Näin palautus on helppoa ja turvallista.

Palautettavien tuotteiden tulee täyttää seuraavat kriteerit:
  • Tuotteet ovat käyttämättömiä ja pesemättömiä. Voit kuitenkin luonnollisesti sovittaa tuotteita tarkistaaksesi sopiiko tuote sinulle. Poikkeuksena alushousut (bokserit, brief alushousut, bermudat ja pitkät alushousut), jotka voidaan palauttaa vain, jos pakkauksia ei ole avattu.
  • Tuotteiden tulee olla samassa kunnossa ja niitä tulee olla sama määrä kuin silloin kun sait ne.
  • Kaikki laput, jos niitä on, tulee olla pidettynä kiinni tuotteissa ja alkuperäinen tuotepakkaus tulee myös palauttaa.
  • Hygieniasyistä voit ainoastaan palauttaa alushousuja (bokserit, brief alushousut, bermudat ja pitkät alushousut), jos pakkauksia ei ole avattu.

Tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa ilman uutta tilausta. Jos haluat vaihtaa tuotteita esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin, sinun tulee tehdä kokonaan uusi tilaus ja palauttaa aiemmin tilatut tuotteet. 

Kaikki palautukset, vaihdot ja reklamaatiot ovat riippuvaisia Black Horsen hyväksynnästä. Jos kaikki palautukseen liittyvät ehdot eivät täyty, emme valitettavasti pysty hyväksymään palautusta. Pidätämme oikeuden myös tehdä kohtuullisia vähennyksiä tuotehyvityksien summasta riippuen palautettavan tuotteen kunnosta - jos olet esimerkiksi käyttänyt tai rikkonut tuotetta tai pakkausta (tämä sisältää myös lappujen ja vastaavien irroittamisen tuotteista). 

Näin palautat:
  • Laita kaikki palautettavat tuotteet takaisin samaan postipakettiin, jonka sait meiltä tai vastaavaan.
  • Merkitse palautettavat tuotteet palautuslomakkeeseen ja kirjaa palautuksen syy koodein (tarkista koodit palautuslomakkeesta).
  • Laita palautuslomake palautettavaan paketin sisälle mukaan.
  • Liimaa valmiiksi tulostettu palautustarra palautettavaan postipakettiin ja toimita paketti lähimpään postiin.

 

REKLAMAATIOT

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ja takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä. Jos kuitenkin saat virheellisen tai väärän tuotteen, palauta tuote meille niin pian kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään 60 päivän sisällä. Black Horse vastaa virheellisten tuotteiden palautuskustannuksista. 

Kaikki palautukset, vaihdot ja reklamaatiot ovat riippuvaisia Black Horsen hyväksynnästä. Toimituksen mukana saapuneita Black Horsen palautusdokumentteja tulee käyttää kaikkiin reklamaatioihin. Jos sinulla ei ole näitä, voit olla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@blackhorse.fi 

Hyvitys:

Hyvitys reklamaatiotilanteissa riippuu Black Horsen hyväksynnästä. Jos olet oikeutettu hyvitykseen, tuotteiden ostosumma ja kaikki toimitusmaksut palautetaan tilillesi 5-10 pankkipäivän kuluessa.

 

VAHINGOITTUNEET JA PUUTTUVAT PAKETIT

Vahingoittuneet tuotteet:

Jos paketti tai tuotepakkaukset ovat niitä vastaanottaessa vahingoittuneet, tulee sinun ilmoittaa siitä välittömästi paketin toimittajalle (Posti tai DHL). Tee näin, jos paketti tai tuotepakkaukset on ulkoisesti vahingoittuneita huolimatta siitä ovatko sen sisällä olevat tuotteet vahingoittuneita tai ei. Asiakkaana sinulla ei ole velvoitetta hyväksyä vahingoittuneita tuotteita.

Jos itse tuotteet ovat virheellisiä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 7 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Voit tehdä tämän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@blackhorse.fi ja ilmoittaa virheistä. Säilytä aina alkuperäiset pakkaukset ja kuvaa vahingoittunut tai virheellinen tuote.

Puuttuvat paketit:

Jos toimituksesta puuttuu paketti, tulee sinun ilmoittaa siitä välittömästi paketin toimittajalle.

 

TIETOSUOJAEHDOT JA EVÄSTEET

Turvalliset sivut

Sivut, jotka siirtävät arkaluontoisia tietoja, maksuja ja henkilötietoja ovat niin kutsuttuja turvallisia sivuja. Voit asiakkaana tarkistaa sivun turvallisuuden sivun URL:stä. URL:t alkavat tavallisesti http://, mutta turvallisilla sivuilla URL:ssä on etuliite “s” https://.

Evästeet

Käytämme verkkosivustollamme evästeitä, jotta voimme taata sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Jos olet hyväksynyt asetukset verkkoselaimessasi, käytämme evästetietoja kävijän kiinnostuksen aiheiden analysoimiseen ja kohdennetun mainonnan valitsemiseen. Voit lukea lisää evästeiden käytöstämme täältä. Voit lukea myös siitä, miten voit poistaa evästeet tai lopettaa evästeiden käytön.

Henkilötiedot

Jotta voit tilata Black Horsen verkkokaupasta tuotteita, sinun täytyy rekisteröityä asiakkaaksemme. Kysymme tätä varten sinulta tietoja itsestäsi kuten sähköpostiosoitetta. Tarvitsemme myös tilauksen prosessointia, lähetystä ja toimitusta varten tiettyjä tietoja.

Keräämme henkilötietojasi, jotta voimme tarjota sinulle pyytämäsi palvelut, käytämme esimerkiksi sähköpostiosoitettasi lähettääksemme sinulle viestejä liittyen tilaukseesi. Kun teet tilauksen Black Horsen verkkokaupassa, hyväksyt yleiset ehtomme ja annat meille luvan rekisteröidä henkilö- ja osoitetietosi asiakatietokantaamme. 

Black Horse on vastuussa asiakkaidensa henkilötietojen prosessoinnista. Black Horse käyttää tietoja vain omiin tarkoituksiin, eikä tietoja välitetä kolmansille osapuolille. Sinulla on oikeus tarkistaa sinusta rekisteröidyt tiedot asiakastietokannassamme kerran kalenterivuodessa. Jos haluat otteen, sinun tulee lähettää meille kirjallinen, allekirjoitettu pyyntö osoitteeseen Pierre Robert Group AS, Postboks 3 Skøyen, N-0212 Oslo, Norja. Jos haluat, että tietosi poistetaan tietokannastamme, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse privacy@orkla.no. Voit lukea lisää Orklan henkilötietojen käsittelystä täältä.

 

YLIVOIMAINEN ESTE

Black Horse ei ole vastuussa mistään tämän sopimuksen mukaisen velvoitteen täyttämättä jättämisestä, jos este perustuu poikkeusolosuhteisiin jäljempänä esitetyllä tavalla, ja se estää, vaikeuttaa tai viivästyttää velvoitteen täyttämistä. Poikkeusolosuhteita ovat esimerkiksi sääntelyviranomaisten toimet ja laiminlyönnit, uusi tai muutettu lainsäädäntö, teolliset toimet, saarto, tulipalo, tulva, sabotointi tai suuronnettomuus tai muu luonnonkatastrofi. Tämä pätee teollista toimintaa tai saartoa, vaikka Black Horse olisi sen kohteena tai harjoittaisi tällaista teollista toimintaa. Jälkimmäisessä tapauksessa Black Horse ei ole velvollinen korvaamaan vahingonkorvauksia, jotka Black Horse on osoittanut normaalia varovaisuutta. Black Horse ei missään tapauksissa ole vastuussa epäsuorista vahingoista. Ylivoimaiseen esteeseen sisältyy myös sääntelypäätökset, joilla on kielteinen vaikutus markkinoihin ja tuotteisiin; esimerkiksi varoitustekstit, myyntikiellot jne. tai epänormaali taloudellinen taantuma samoin kuin jos yritys on joutunut operaatioihin vaikuttavaan rikolliseen toimintaan.

 

RIITATILANTEET

Kaikki näihin ehtoihin liittyvät riidat ratkaistaan Suomen lain mukaan Suomen tuomioistuimessa.

Henkilötietojen käsittely

Yleistä tietoa Pierre Robert Oy:n henkilötietojen käsittelystä

Pierre Robert Oy on rekisterinpitäjänä vastuussa henkilötietojesi käsittelystä, ja lupaamme käsitellä tietoja huolellisesti.

Tarkoituksemme henkilötietojen käytölle

Tarkoituksemme henkilötietojesi käsittelylle ilmoitetaan nimenomaisesti tai se on ilmeinen meidän kanssa käymäsi yhteydenpidon asiayhteydestä. Tavallisesti tietojesi käsittelyn tarkoituksena on käsitellä sinulta saamamme kysely tai pystyä tarjoamaan sinulle tilaamasi palvelu tai tuotteet. Tarkoituksemme voi myös sisältää kommunikoinnin kanssasi sekä viestinnän, tuotteiden tai palveluiden parantamisen.

Laillinen perusteemme henkilötietojen käytölle

Käsittelemme henkilötietoja vain lain asettamissa rajoissa. Laillinen peruste voi olla joko se, että

  • käsittely on välttämätöntä sopimuksen täyttämiseksi kanssasi, tehtävien suorittamiseksi ennen tällaista sopimusta, meillä on muu oikeudellinen velvoite
  • olet antanut meille nimenomaisen suostumuksesi tietylle käsittelylle, esimerkiksi tilaamalla uutiskirjeen
  • meillä on oikeutettu etu tietyntyyppiseen henkilötietojen käyttämiseen ja oletamme hyväksyväsi tämän kanssamme tapahtuvan yhteydenpitosi perusteella. Oikeutettu etu voi toimia laillisena perusteena meillä kolmessa tapauksessa:
    • Jos olet tilannut jonkin uutiskirjeistämme, voimme tehdä personointia tehdäksemme markkinoinnistamme entistä merkityksellisempää sen kohdeyleisölle.
    • Jos olet tilannut jonkin uutiskirjeistämme, voimme käyttää sähköpostiosoitettasi ja tietoja yhteydenpidostasi kanssamme näyttääksemme personoituja mainoksia kolmansien osapuolten verkkosivuilla (kuten sosiaalisessa mediassa tai verkkolehdissä).
    • Jos olet kirjautunut verkkokauppaamme ja sinulla on tuotteita ostoskorissasi, voimme myöhemmin lähettää sinulle sähköpostiviestin, jossa muistutamme ostoskorista.

Henkilötietojen poistaminen ja anonymisointi

Poistamme henkilötietosi, kun olemme käsitelleet kyselysi, täyttäneet kanssasi tekemämme sopimuksen, laillinen velvoitteemme käsitellä tietoja lakkaa tai kun peruutat suostumuksesi ottamalla meihin yhteyttä edellä kuvatulla tavalla.

Muihin tarkoituksiin, kuten uutiskirjeiden ja verkkomainosten personointia varten, tallennetut henkilötiedot poistetaan viimeistään kolmen vuoden kuluttua.

Vaihtoehtona tietojen täydelliselle poistamiselle voimme poistaa osia tiedoista, joista sinut voidaan tunnistaa, mikä tarkoittaa sitä, ettei tietoja voi enää yhdistää sinuun. Voimme käyttää tällaisia anonymisoituja tietoja kokemustietokannassamme sekä tehdä niiden perusteella analyysejä tai tilastoja Pierre Robert Oy:n markkinoinnin ja tuotteiden kehittämiseksi vastataksemme kuluttajien mieltymyksiä ja tarpeita.

Käsittely kolmansien osapuolien tarjoajien järjestelmissä

Saatamme tallentaa, analysoida ja luokitella henkilötietojasi käyttämällä kolmansien osapuolien tarjoajien järjestelmiä. Huomaa, että tällaiset kolmannet osapuolet eivät saa käyttää tietoja omiin tarkoituksiinsa tai jakaa tietojasi muiden kanssa, ja kolmannet ovat velvollisia suojaamaan tiedot.

Henkilötiedot tallennetaan Microsoftin palvelimille Euroopassa. Mikäli Microsoftn tarvitsee antaa tietoihin tilapäinen pääsy EU:n ulkopuolisiin maihin sijoittautuneille järjestelmän hoitajille, esimerkiksi vian korjaamiseksi, käytetään tähän asianmukaisia laillisia yksityisyydensuojatakuita (EU:n standardiehdot tai EU:n ja Yhdysvaltojen tietosuojasertifikaatti). Voit halutessasi pyytää meiltä sähköpostitse kopion asianmukaisista laillisista yksityisyydensuojatakuista.

Yhteydenpito, pääsy henkilötietoihin jne.

Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä privacy@orkla.no mikäli haluat nähdä, luovuttaa, korjata tai poistaa tallentamamme henkilötiedot. Sinulla on myös mahdollisuus osoittaa valituksesi tietosuojavaltuutetulle, jos et ole tyytyväinen tapaan, jolla käsittelemme henkilötietojasi.

Evästeet

Käytämme verkkosivustollamme evästeitä, jotta voimme taata sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Jos olet hyväksynyt asetukset verkkoselaimessasi, käytämme evästetietoja kävijän kiinnostuksen aiheiden analysoimiseen ja kohdennetun mainonnan valitsemiseen. Voit lukea lisää evästeiden käytöstämme täältä. Voit lukea myös siitä, miten voit poistaa evästeet tai lopettaa evästeiden käytön.

Tietosuoja

Black Horse on osa Orklaa, ja koska olemme osa Orklaa, noudatamme Orklan tietosuojakäytäntöjä. Voit lukee niistä lisää täältä.